۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۲۸۷۸۱
امام جمعه اردل:

فاصله انداختن بين خط امام و رهبري از توطئه هاي جديد دشمن است

امام جمعه شهر اردل گفت: امروز يکي از توطئه هاي دشمنان که در راس آنها آمريکا قرار دارد فاصله انداختن بين خط امام و رهبري است که مي بايست مسئولين و مردم هوشيار باشند چرا که دشمنان با اين توطئه ها مي خواهند بين آنها اختلاف ايجاد کنند.
فاصله انداختن بين خط امام و رهبري از توطئه هاي جديد دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تسليت به مناسبت بيست و هفتمين سالگرد ارتحال امام خميني و گراميداشت شهداي ۱۵ خرداد گفت: امام خميني(ره) نماد استکبار ستيزي بود و در زمان خود دست استکبار را از ايران کوتاه کرد.

سلمان پور با بيان اينکه امروز يکي از توطئه هاي دشمنان که در راس آنها آمريکا قرار دارد فاصله انداختن بين خط امام و رهبري است افزود: امام(ره) اهل سازش و صلح با دشمنان نبود و هميشه آمريکا را دشمن اصلي ملت ايران معرفي کرد.

وي اظهار کرد:ملت و دولت بايد با هم اتحاد داشته باشند ومثل هميشه پشتيبان ولي فقيه باشند همان طور که امام خميني(ره) فرمودند:پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيب نرسد.

سلمان پور بيان کرد:خط امام همان خط رهبري است و مسئولين و مردم بايد هوشيار باشند چرا که دشمنان با اين توطئه ها مي خواهند بين آنها اختلاف ايجاد کنند.

امام جمعه شهر اردل افزود: حرکت و تفکر امام(ره) در مسيري معنوي الهي بود و امام راحل هويت ايران اسلامي را حفظ کرد و اکنون وظيفه ماست تا با ادامه راه او از اين هويت ايراني و اسلامي دفاع کنيم .

وي ياد و خاطره شهداي ۱۵ خرداد را گرامي داشت و بر لزوم حفظ دستاورد شهداء و امام راحل عظيم الشان تاکيد کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۹:۰۹

2 Jan 2020